Förskolemamman

Johanna heter jag och är 26 år, arbetar som förskollärare på en förskola som har fem avdelningar. Jag bor tillsammans med min underbara sambo och vår son, född i februari 2012, väntar barn nummer två som är beräknad att komma vid årsskiftet 14/15.

Mitt i natten

Publicerad 2015-02-21 01:36:16 i Familj,

 Och här sitter jag och ammar. Hade skrivit ett inlägg häromdagen närmare bestämt i tisdags då vi var på BVC för 1-månadsbesiktning.
Nyfödd: 53 cm
               4730 g
5veckor: 60,5 cm
               5655 g
Växer så det knakar vår lille mini.

Vi skulle haft besök i tisdags men min komois ställde in då hon inte ville smitta oss med magsjuka som hade börjat på hennes jobb (hon är också förskollärare). Men min morfar tog  med storebror till bowlinghallen istället! (Han var överlycklig)
Han är så söt när han säger bowlingpallen istället! ;-)

Vi har blrjat med köksrenoveringen så jag och barnen drar iväg på förmiddagen för att inte vara ivägen. Åker till mamma och ska träffa en kompis till henne som gärna vill träffa miniman!

Hoppas ni får en super trevlig helg! 
Kram Johanna

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2015-02-21 11:42:22

Oj en stor kille när han föddes :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela