Förskolemamman

Johanna heter jag och är 26 år, arbetar som förskollärare på en förskola som har fem avdelningar. Jag bor tillsammans med min underbara sambo och vår son, född i februari 2012, väntar barn nummer två som är beräknad att komma vid årsskiftet 14/15.

Sportlov

Publicerad 2015-02-10 09:43:04 i Familj,

Perfekt då min minsta lillasyster kom för att leka! Nu är stora grabben och hon påväg ut i snön... Sen ska jag och mini ta på oss och joina dem. Ska gå en sväng till ICA och köpa med oss lite fika!

Vi har lite smått kaos här hemma, en treåring som har lika humörsvängningar from hell som mamma....... :-(

Om en vecka är det i alla fall dags att komma tillbaka till kompisarna på förskolan! Tror det blir bra för oss alla.

Hur har ni det?
/Johanna

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2015-02-16 09:39:28

Hej! Han mår bättre! Vi är utskrivna från sjukhuset, så nu är vi bara hemma och vilar. Andningen är ganska bra på honom men han snorar o hostar fortfarande men han är definitivt på bättringsvägen :) tack för din omtanke! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela