Förskolemamman

Johanna heter jag och är 26 år, arbetar som förskollärare på en förskola som har fem avdelningar. Jag bor tillsammans med min underbara sambo och vår son, född i februari 2012, väntar barn nummer två som är beräknad att komma vid årsskiftet 14/15.

Tandlösa leenden..

Publicerad 2015-02-05 10:31:52 i Familj,

..är det finaste som finns! Från bebisar! ♥
Mini ler ofta och är för det mesta väldigt lugn. Igår kväll och idag på morgonen så har det dock knipit i magen en del. Han äter väldigt ofta och ibland känns det som om han inte blir riktigt mätt. Får prata med BVC-sköterskan imorgon.
3-åringen genomgår en liten kris kan man säga.... inte nog med vanligt 3-årstrots så får han arga utbrott eller blir jätteledsen utan någon större anledning. Jag tror också att det kan bero på att jag måste sysselsätta honom vilket inte är det lättaste med en bebis vid tutten mest hela tiden. Tror det blir bättre när vi kan vara på förskolan och leka av  oss igen. Det blir nog bättre för oss alla då!

Har ni kanske några tips på vad vi kan hitta på annars?
Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela