Förskolemamman

Johanna heter jag och är 26 år, arbetar som förskollärare på en förskola som har fem avdelningar. Jag bor tillsammans med min underbara sambo och vår son, född i februari 2012, väntar barn nummer två som är beräknad att komma vid årsskiftet 14/15.

Tidig morgon

Publicerad 2015-02-17 06:33:58 i Familj,

Idag går vi upp tidigt.. 06,34 är klockan nu och för denna familk är det tidigt. Mini äter och storebror stensover ännu. Idag är drt dags för förskolan igen. Hoppas det går brahan har inte varit där sen innan jul. 2 månader hemma.... Aja han har aldrig varit ledsen när vi lämnat honom, förutom den gången han klämde sig i ytterdörren på väg in. Och kanske när det var utveclingsdag och han blev lämnad på annan avdelning med enbart vikarier.

Igår bakade jag och lilleman vaniljbullar när min mamma var här och tog miniman.Härligt att fylla frysen lite nu innan renovering... HAHA. I alla fall var drt andra gången i mitt liv som jag bakade bullar förutom de gånger jag varit med och hjälpt min mamma.

Förutom förskola idag så ska jag ta med mini till BVC på enmånadskontroll. Ska även till min mormor och morfar för lunch och i eftermiddag får vi härligt besök och där kom vaniljbullarna väl till pass!

Ha det alldeles utmärkt bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela