Förskolemamman

Johanna heter jag och är 26 år, arbetar som förskollärare på en förskola som har fem avdelningar. Jag bor tillsammans med min underbara sambo och vår son, född i februari 2012, väntar barn nummer två som är beräknad att komma vid årsskiftet 14/15.

Måndag

Publicerad 2015-01-12 09:37:55 i Familj, Gravid med nummer 2,

Det hände inget inatt heller. Haft någon enstaka sammandragning men inget mer. Idag kommer återigen mamma och hjälper mig med lilleman och mat m.m. Vet inte om hon ska plugga igen men min lilla bus brukar vara med och rita eller nått då.

När mamma kommer ska vi nog fika och då hoppas jag att mitt illamående ska försvinna. Det är vidrigt att må illa varje morgon och samtidigt känna att bebis trycker på magsäcken.

Ha en toppenbra dag!/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela