Förskolemamman

Johanna heter jag och är 26 år, arbetar som förskollärare på en förskola som har fem avdelningar. Jag bor tillsammans med min underbara sambo och vår son, född i februari 2012, väntar barn nummer två som är beräknad att komma vid årsskiftet 14/15.

7 veckor

Publicerad 2015-03-04 14:42:39 i Familj,

Mini är redan 7 veckor
Vikt 6260g
Längd 63cn
Huvudomfång 40,5cm

Japp vuxit 1dm på 7 veckor och ökat ca 1,5kg i vikt. Stor min lilla pojk.. ;-)

Igår planerade vi dopet med prästen så nu ska vi bara börha planera dukning och imorgonbitti efter vi lämnat storebror på förskolan så ska vi svänga förbi ett konditori och höra vad de har för pris och vad de har för alternativ till doptårtor. Jag och min syster ska göra pastasallad och sen vill vi bjuda på kaffe och tårta till efterrätt.  Ska bara vänta in de sista svaren på inbjudan innan vi beställer tårtan.

Hur har ni gjort på era dop/namngivelser? Dukningar och mat? Vill jätte gärna ha tips!

Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela