Förskolemamman

Johanna heter jag och är 26 år, arbetar som förskollärare på en förskola som har fem avdelningar. Jag bor tillsammans med min underbara sambo och vår son, född i februari 2012, väntar barn nummer två som är beräknad att komma vid årsskiftet 14/15.

Allt och ingenting

Publicerad 2015-03-13 03:45:45 i Familj,

Hade skrivit ett inlägg igår och så bara försvann allt... Då bli man trött.

Har inte haft varken tid eller lust att skriva nått.. 

Vi är fullt uppe i dopförberedelser. Minis dop närmar sig med stormsteg. Igår fixade jag servetter m.m samt lite smink till mig. Använder aldrig smink nu för tiden mer än lite mascara, men känner att jag vill ha lite foundation och så på dopet. Kanske även imorgon då vi ska på våra kompisars dop som vi även misstänker är bröllop. Vi får se! Vattenfast mascara på så vi slipper svarta ögon när ammningshormon-tårarna forsar... Ärligt, kan ju börja grina för minsta lilla och då handlar det mest om att jag känner mig lyckligt lottad och så tacksam för min lilla älskade familj!

Nu frukost innan vi far vidare till mina morföräldrar! 

Trevlig Helg! 
Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela