Förskolemamman

Johanna heter jag och är 26 år, arbetar som förskollärare på en förskola som har fem avdelningar. Jag bor tillsammans med min underbara sambo och vår son, född i februari 2012, väntar barn nummer två som är beräknad att komma vid årsskiftet 14/15.

Stress?

Publicerad 2015-03-04 07:25:30 i Familj,

Inte alls..
Lämna på förskolan 8.30
BVC med mini 9.00
Banken (3 mil från BVC) 10.00

Jag har då planerat min dag.... Haha.
BVC-sköterskan vet att jag lämnar 8.30 och banktanten vet att jag ska vara på BVC så tätt före. 

Nu har vi redan fått i oss frukost i alla fall. Ska klä på pojkarna och sen ska mini få lite "tuttmölk" som storebror säger.

Ha en fin dag!
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela