Förskolemamman

Johanna heter jag och är 26 år, arbetar som förskollärare på en förskola som har fem avdelningar. Jag bor tillsammans med min underbara sambo och vår son, född i februari 2012, väntar barn nummer två som är beräknad att komma vid årsskiftet 14/15.

Tisdag

Publicerad 2015-03-03 07:46:20 i Familj,

Jaha, veckorna går och går.. Mini är redan 7 veckor... vart tar tiden vägen?

Nu har det lugnat sig här hemma. Storebror har börjat acceptera lillebror trots att han senast igår sa att han skulle ta bort honom. Men han skulle aldrig lämna bort honom till någon, för alla som tittar på lillebror kan få låna honom. Även jag. "Mamma, du får låna honom!" Älskade goding!! ♥

Nu är det strax dags att åka till förskolan!  När han är lämnad åker jag och mini och veckohandlar. 

I eftermiddag kommer prästen hit för dopsamtal.

Nu tandborstning och påklädning av storebror! 

Ha det gott!!
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela