Förskolemamman

Johanna heter jag och är 26 år, arbetar som förskollärare på en förskola som har fem avdelningar. Jag bor tillsammans med min underbara sambo och vår son, född i februari 2012, väntar barn nummer två som är beräknad att komma vid årsskiftet 14/15.

Update

Publicerad 2015-03-19 06:51:55 i Familj,

Uppdatering från BVC: 65,1 cm lång och 6530 g tung. 12 cm på två månader.  Snacka om växa så det knakar...

Förkylningen börjar blu bättre för både mig och storebror. Han hade runt 38 i feber heladan igår till han fick och la sig och var aalldeles rosig och jag tog tempen 39,7. Utan att knappt rört på sig de sista timmarna så kpm världens febertopp. Jag hade också feber igår och kände mig så dassig men inatt och nu känns der allr lite bättre.

Vad gör man när storebror slår lillebror i huvudet med öppen handflata, i sömnen? Eller var det i sömnen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela